IT-Extreme cloud manager raktár program logó
raktárporgram kisvállalatoknak

átfogó adminisztrációs megoldás kis és közepes vállakozásoknak

megbízható, gyors, egyszerűen kezelhető raktárprogram

készletkezelés és rakátárnyilvántartás megbízhatóan
mi az a felhő

Mit jelent a felhő?

A technológia alapjai...
cloud Manager 1.75

Mit tud az alkalmazás

Funkciók felsorolása
Vásárlás

Mennyibe kerül?

Mennyit takaríthatunk meg?
gyakori kérdések

Gondolatok

Kérdések és válaszok

A korlátlan lehetőségek tárháza - ITE Cloud Manager


A legegyszerűbben kezelhető raktárkezelő és készletnyilvántartó program.


Az ITE Cloud Manager korlátlan számú termék és termékcsoportot valamint korlátlan számú fizikai és virtuális raktárat, továbbá korlátlan számú adminisztrátort képes kezeleni. Az ITE Cloud Managerben az egyes funkciók, illetve menüpontok különösebb előképzettség nélkül érthetők és használhatóak, akár egy laikus számára is. A rendszer ahol lehetséges automatikusan segíti a felhasználót például egy vásárlásnál vagy megrendelésénél a program automatikusan tallózza az adatbázist így a visszatérő ügyfelek kezelése rendkívül felgyorsul.

Termékeladás három lépésben!

9
9

Vonalkóddal ellátott árcimke vagy a termék gyártói vonalkódja

Vásárlási kosár összeállítása majd bizonylat nyomtatása

Tételek kifizetése

Átfogó, integrált megoldás egy vagy több különálló üzlet számára.


A program képes egy cég összes boltjának tejes árumozgását követni és menedzselni a termékek beérkezésétől egészen a vásárlónak történő átadásig. Az egyes funkciók tervezésénél mindig a használhatóságot és egyszerűséget tartottuk szem előtt, így szinte bárki, azonnal képes használni, előképzettség nélkül.

Mindehhez egy átfogó statisztikai rendszer is tartozik ahol a bolt, vagy teljes árukészlet alakulását, illetve egy adott termék teljes életútját végigkövethetjük, látványos grafikonok segítségével.

Információk és adatok látványos formában

Részletes termékeladási statisztikák

A cég üzleteinek bevétel és költségkövetése

Termékkörök haszon eloszlása

Az ITE Cloud Manager felhő alapú készletnyilvántartó rendszer számos előnnyel rendelkezik más lokális rendszerekkel szemben. Az egyik legfontosabb a költségmegtakarítás, hiszen a felhő alapú rendszer alkalmazásához és bevezetéséhez nincs szükség költséges informatikai fejlesztése, drága helyi szerverekre. Ezen felül a rendszerhez nem kell rendszergazda illetve drága és időigényes továbbképzés nélkül, azonnal használatba vehető.
Testre szabható architektúra, folyamatos fejlesztések

Habár az ITE Cloud Manager jelen verziója tartalmaz minden alapvető dolgot amire egy boltnak szüksége lehet, mindig lesznek egyedi igények. Az ilyen egyedi kéréseket fejlesztő csapatunk, gyorsan, rugalmasan kezeli és a lehető legrövidebb idő alatt beépíti a rendszerbe.


A rendszerhez számos új funkciót és egyedi képességet fejlesztünk folyamatosan, melyek közül az alapfunkciókhoz kapcsolódó újításokat minden partnerünk ingyen, plusz költség nélkül megkapja.

Az ITE Cloud Manager fontosabb funkciói


a teljesség igénye nélkül...


Rugalmas raktárkezelés
  • korlátlan számú fizikai raktár kezelése
  • korlátlan virtuális raktár létrehozási lehetőség
  • biztonsági mentés a raktárakról
  • egy kattintásos készlet összevetés egy korábbi mentéssel
  • XLS exportálási lehetőség
  • összefoglaló készlet statisztikai adatok
Készletnyilvántartás akár több boltban illetve raktárban
  • egyszerűsített bevételezés
  • szeparált törzsadatbázis
  • árumozgatás a raktárak közt
  • rugalmas ármódosítási lehetőségek
  • készletlisták
  • statisztikai adatok szemléletes grafikonokkal kiegészítve
  • CSV exportálás és automatizált importálási lehetőségek
Eladás

  • egy kattintásos eladási rendszer
  • vonalkód alapú eladási rendszer (code128)
  • részleges, sérült vonalkód alapján történő keresés
  • tételes kedvezmény kezelés
  • előleg megadási lehetőség
  • többféle bizonylat nyomtatási lehetőség
  • (igény szerint szöveges keresés a nyilvántartásban)
  • garancia jegy nyomtatás
Kassza kezelés

  • készpénz mozgások követése
  • napi/havi összesítők
  • standolás
  • automatikus nyitó összeg generálás
Bolti (használt) áru vásárlás
  • egyszerűsített használt termék visszavásárlási panel
  • készlet alapján történő adatkeresés
  • automatikusan bővülő partneri adatbázis

Naplózás, lekérdezések
  • bolti forgalom napi/havi elemzése
  • a bolt napi eseményeinek összegzése
  • kasszakövetés
  • nyereségkalkuláció
  • részletes eseménynapló minden műveletről





















Szerviz kezelés

  • garanciális illetve azon túli javítások kezelés
  • vonalkódos munkalapok
  • vonalkódos munkadarab követés
  • alkatrész raktár
  • összetett költség kalkuláció
  • egy kattintásos munkadarab kiadás
  • automatikus archiválás

Megrendelések kezelése

  • megrendelési űrlapok
  • e-mail értesítés az áru beérkezésekor
  • archiválás
Statisztikai adatok

  • eladási adatok az egyes termékekről
  • árváltozás nyomon követése
  • áru mozgás követése
  • automatikus készlet csökkenés jelzés
  • beragadt készlet figyeli
  • termékkör illetve raktár szintű készlet információk
Árcímke készítés

  • automatikus árcímke generálás
  • saját vonalkód használata
  • árcímkén terméknév és állapot megjelölés
Felhasználók

  • felhasználói jogosultsági rendszer
  • jogosultsági szinthez köthető funkciók
  • eladói statisztikák napi/havi bontásban is
  • korlátlan számú kezelő/adminisztrátor kezelés