IT-Extreme cloud manager raktár program logó
raktárporgram kisvállalatoknak

átfogó adminisztrációs megoldás kis és közepes vállakozásoknak

megbízható, gyors, egyszerűen kezelhető raktárprogram

készletkezelés és rakátárnyilvántartás megbízhatóan
mi az a felhő

Mit jelent a felhő?

A technológia alapjai...
cloud Manager 1.75

Mit tud az alkalmazás

Funkciók felsorolása
Vásárlás

Mennyibe kerül?

Mennyit takaríthatunk meg?
gyakori kérdések

Gondolatok

Kérdések és válaszok
Gyakori Kérdések
A következőkben a programmal illetve annak működésével kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdések és magyarázatok olvashatók...

Mik a program hardver követelményei?

Mivel a program felhő alapú, vagyis az interneten keresztül érhető el, nincs semmilyen hardver követelménye. Bármilyen internet képes eszközön működik, beleértve az asztali gépek mellett a laptopokat, tableteket, telefonokat.


Milyen böngésző illetve milyen operációs rendszerek alól érhető el?

A felhő alapú rendszerek és így az ITE Cloud Manager egyik óriási előnye, hogy operációs rendszer független. Internet böngészők terén is majdnem ilyen rugalmas az alkalmazás. Mi rendszerint Mozilla FireFox böngészőt javasolunk, mely majd minden asztali és mobil operációs rendszeren (Windows, Linux, MacOSX, Andorid) elérhető.


Az adatmentésről nekem kell gondoskodni?

Nem az adatbiztonságról illetve az adatok rendszeres biztonsági mentéséről is teljes egészében mi gondoskodunk. A havi üzemeltetési költség, mindezt fedezi.


A program a saját szerveremen is lehet?

Technikailag nem lehetetlen, ám ekkor az adatbiztonságot nem tudjuk garantálni. Illetve egy sima webtárhely rendszerint nem a Cloud Manager-nek szükséges módon van konfigurálva. Épp ezen okoból nem javasoljuk!


Hogyan lehet bevételezni a programban?

A termék bevételezés vonalkód alapú, vagyis az árú gyári vonalkódjának beolvasásával a rendszer felismeri, illetve eltárol minden információt.


Az eladásnál is vonalkódot használunk?

Alapértelmezésben igen, hiszen ez a leggyorsabb és egyben legmegbízhatóbb termékazonosítási mód. Kivétel ez alól a szolgáltatások értékesítése ahol alapértelmezésben szöveges kereső mezőt találunk. Természetesen kérésre be tudunk állítani szöveges kereső mezőt bárhol máshol is.


Árcimkét tud nyomtatni a rendszer?

Igen. A rendszer képes kézi kiválasztás útján, illetve a bevételezesékor automatikusan is tud árcimkéket generálni, melyek saját vonalkóddal, terméknévvel és állapot megjelöléssel is el vannak látva.


Eladásnál az árcimke vagy a termék gyári vonalkódját kell lehúzni?

Bármelyik megfelelő. A rendszer képes mindkét kód alapján azonosítani az árukat.


Termék megvételre is van lehetőség

Igen, a rendszer képes könyvelni, kezelni termék megvásárlást, melyet vételi jeggyel vagy adásvételi szerződéssel zárhatunk le. Az így megvásárolt termékek később egyetlan kattintással bevételezhetők


Van e szervíz adminisztráció?

Igen van! Az ITE Cloud Manager egy teljesen egyedi szervíz adminisztrációs rendszerrel rendelkezik, mely képes a javítandó áru beérkezésétől egészen a javítás végéig illetve átadásig végigkövetni a munkafolyamatot. A munkalapok vonalkóddal azonosíthatók és külön szervíz alkatrész raktár is rendelkezésre áll.


Mennyire nyomonkövethetők a műveletek?

Az ITE Cloud Manager minden műveletről készít egy napló bejegyzést, mely akár évekre visszamenően is lekérhető. Minden készlet mozgás, eladás, vagy adatváltoztatás naplózásra kerül melynek során a műveletet végrehajtó felhasználó neve és a pontor idő is rögzítésre kerül.